perjantai 8. marraskuuta 2013

Maalahden treenit

Keskiviikkona olin paikkaamassa yhden koiran treenipaikkaa kahdella koiralla. Seniori ja juniori pääsi puolikkaisiin treeneihin.

Mimmuli meni muuten ihan kivasti, mutta jotain ihme altaväistämisiä tuli pitkästä aikaa. Näitä tuli leikkauksessa ja valssissa. Oisko nyt niin, että olen oppinut vihdoin ajoittamaan valssit Gimmalle ja teen ne liian aikaisin Mimmille? En tiedä, mutta jossain nyt mätti kun ei Mimmi tommosia juttuja yleensä tee. Aivan sama, kiva oli mummelin kanssa treenata kuitenkin :-)

Daamin kanssa tehtiin kaikenlaista. Se on kyllä niin intopinkeenä aina kun pääsee treeneihin. Tekeminen on edelleen kohtuullisen rauhallista, eikä se tietenkään haittaa. Vaikeuttaa vain mun ajoituksia kun olen tottunut vähän nopeampaan menoon ja teen kaiken liian aikaisin Daamin kanssa :-D. Onneksi sitä imee noi hypyt aika kivasti, joten antaa anteeksi tosi paljon mun liian aikaisin ohjauksia. Joskus toki myös reagoi niihin, mutta pääsääntöisesti menee esteen, jolle olikin jo menossa :-)

Lopuksi otin vielä keppejä Daamin kanssa kun tajusin, että sen toisen 12 kepin sarjan saakin kahteen osaan. Niin siistiä! En ihan samaa intoa saanut päälle kuin kotipihatreeneissä. Voi johtua siitä, että ensin tehtiin "rata"harkkaa ja sitten vasta keppejä. Kotona kun tehdään vaan noita keppejä niin into on ehkä vähän toinen. Ehkä. No, rauhallisesta menosta huolimatta saatiin onnistumisia aikaan oudossa paikassa ja oudoilla kepeillä. Mähän en tuota ole treenannut kuin omalla pihalla tähän asti. Hyvä Daami ♥

Ei kommentteja: