torstai 17. lokakuuta 2013

Toispuoleinen pujottelu

Olen nyt ilmeisesti onnistunut tekemään Daamista toispuoleisen pujottelijan, vaikka olen aina treenannut molemmin puolin. Mitä ilmeisimmin kiertokulmaa on kuitenkin tullut tehdyksi vähemmän kun nyt tökkäs.

Tänään laitoin neljä keppiä suoraan ja voi vitsit kun meni hyvin avokulmasta. Mun pieni oikeasti pujotteli neljä kepakkoa ♥

Kun siirryttiin kiertokulmaan niin Daami oli niin kuin ei olisi keppejä koskaan nähnytkään. Mitä hemmettiä? Tähän asti on pujotellut tosi hyvin molemmin puolin ja nyt yhtäkkiä ei muka tajunnut ollenkaan toiselta puolelta. Positiivista asiassa oli kuitenkin, että aina yhtä innokkaasti oli menossa yrittämään uudelleen. Mun oli lopulta pakko helpottaa sisäänmenoa ja palkata pelkästään siitä. Meni jo liian monta kertaa väärin, eikä meinannutkaan muuttaa toimintatapaa. Ehkä mokasin, mutta aivan sama.

Jatkossa pitää nyt keskittyä enemmän tuohon kiertokulmaan. Olen aina aloittanut ensin avokulmasta ja sitten vasta toisesta suunnasta. Tähän järjestykseen tulee nyt muutos!

Tosi hyvin on mun mielestä treeni kuitenkin edennyt. Kun nyt vaan ei vielä tulisi talvi! Haluaisin sen kuusi keppiä kuntoon niin sen voisi sitten siirtää sisätreeneihin helposti.

Ei kommentteja: