tiistai 1. huhtikuuta 2014

22.3. Kokkolassa yksi nolla

Kokkolassa onnistuin tekemään jopa yhden nollan Gimman kanssa. Muut radat oli tyyliin "oho, se meno jo" :-D. Mä olen auttamatta liian hidas ja lisäksi en vieläkään kisatilanteessa uskalla lähteä tarpeeksi ajoissa liikkeelle kun niin pelkään niitä kieltoja. Nyt pakko treeneissa panostaa tähän omaan liikkumiseen ja koiraan luottamiseen, että ehdin edes jotekunten ohjaamaan :-)


Hirmu tyytyväinen olen tuohon alun keppien hakuun! Tosi moni koira meni putkeen keppien sijaan. Päätin luottaa Gimmaan enkä mennyt sörkkimään pujottelun alkuun yhtään mitään kun sillä olisin ihan varmasti saanut sen putkeen. Vähän hyppylinja vei väärään suuntaan, ehkä kolmatta keppiä kohden, mutta niin vaan mun kultamussukka haki oikein kepit ♥

Puomin kontaktilta pirulainen karkasi, eikä meinannutkaan jäädä sinne odottelemaan. Onneksi oli kiltti siinä jatkossa ja katsoi, minne pitää mennä. Huomaa tuossa puomissa sen, että ollaan nyt harjoiteltu ainoastaan nopeita puomeja, enkä ole pyytänyt jäämään kontaktille ollenkaan. Tällä tavalla olen saanut puomin hieman nopeammaksi, mutta ei se vieläkään niin hyvä ole kuin haluaisin. Liian syvälle vissiin jäänyt toimintatapa hiipivistä alastuloista.

Ei kommentteja: