perjantai 15. elokuuta 2014

Aksaa ja Luna tuli hoitoon :-)

Keskiviikko 13.8.

Kävin ottamassa pikku treenit Pawsin hallilla. Siellä oli valmis rata, joten käytin sen hyväkseni. Ei mikään kauheen vaikea rata ollut, joten oli oikein passeli Daamin treeneihin. Gimman kanssa ollaan nyt kuitenkin enemmän keskitytty noihin kontakteihin ja ne kaikki löytyi radalta, eli varisin hyvä treeni sillekin :-)

Daami on kyllä nyt jotenkin oppinut tosi paljon kaikkee! Alun 2-hypyn ennakoivan valssin kesti sairaan hyvin ja mä sain lähteä liikkeelle jo ennen kuin se ponnisti. Ja tuli lujaa mun perään putkeen. Siistiä!! Keinulla mun oli pakko ottaa ensin yksi toisto namikupin kanssa ja meni hyvin. Sen jälkeen sitten osana rataa ja jälleen meni hyvin. Keinun asennus on sitten vissiin suoritettu :-)

Vaikka Daami muuten menee vielä kohtuulisen rauhakseen niin pujotella se kyllä osaa kovinkin nopeasti. Samaten kontakteilla oikein kiihdyttää. Mutta jos (ja kun) mä jään jälkeen niin ei osaa tehdä nenäkosketusta, jonka sen pitäisi tehdä. Menee kyllä niinsanotusti kontaktin, mutta kääntyy katsomaan, mihin mä jäin ja tipahtaa kontaktilta pois. Ei siis vielä oikeasti osaa tuota juttua, vaikka tavallaan osaakin.

Illalla Katja toi Lunan meille hoitoon. On meillä jotain 2,5 viikoa. Niin kivaa :-). Sain luvan treenata Lunan kanssa ja jopa kisatakin!! Jee, mähän heti intona ilmoitin kisoihin ennen ensimmäistäkään treeniä. Aivan sama kuinka menee, on vaan niin kivaa. Vähän haastavuutta ohjaamiseen tuo se, että Luna ON nopea ja mä kovin hidas :-P

Ihana Luna ♥


Ei kommentteja: