perjantai 15. elokuuta 2014

Treenit kolmikon kanssa

Eilen kävin koko kolmikon kanssa kentällä treenaamassa. Treeniseurana oli Nina ja Henna. Olen viime aikoina treenannut melkeinpä jatkuvasti yksiseen niin oli kyllä tosi kiva kun oli kavereita mukana :-)

Olin vissiin helpon radan tehnyt kun vetäistiin Gimman kanssa se heti nollana läpi :-). Vähän hienosäätöä toki piti joihinkin kohtiin tehdä jälkeen päin ja alkua oli kiva kokeilla niiston lisäksi myös sylkkärillä ja sylivekillä. Sylkkäri oli meille vaikein, mikä ei yhtään yllätä. Sylivekki taas onnistui tuosta noin vaan ja tämä tosiaan oli yllätys. Aiemmin on noissa arponut ihan hirveästi, että hypätäkö vaiko eikö. Siistiä, että se nyt onnistui :-)

Daamin kanssa tehtiin pätkissä kun oli aika kinkkinen rata sen taitotasolle. Mutta pienipä yllätti menemällä varsin mallikkaasti ja välillä ihan lujaakin jo. Jess!! Vaikea keppikulma onnistui helposti ja kesti kepeillä taakse jättäytymisen ja sivuttaisirtoamisen. Ikinä en vielä ole noin paljon jäänyt taakse saatika ottanut sivuttaisetäisyyttä ja niin pieni pujotteli hienosti loppuun saakka hyvällä draivilla. Kontaktit radalla ei vaan toimi. Ottaa, mutta katsoo mua alas mennessään ja kun olen jäljessä niin kääntyy maahan katsomaan mua. Otettiin sitten erikseen pelkkää kontaktia. Lähetin sen menemään itse kontaktin ja jäin taakse ja palkka aina vasta parin esteen päästä. Kyllä näytti jollain tasolla menevän homma jo jakeluun. Ehkä mä ilmoitin sen kuitenkin vähän liian aikaisin kisoihin. No... onhan tässä vielä aikaa treenata :-D

Menin Lunan kanssa viimeisenä. Tiedossa oli, että se on nopea, mutta silti sen todellinen nopeus tuli mulle yllätyksenä. Oletin, että se menee suunnilleen Gimman vauhtia, mutta meni vielä lujempaa. Se on ihan sairaan nopee!! Aluksi tuli vähän kaikenlaista kun en ihan tajunnut sen vauhtia. Mutta kun sain itseni nopean koiran moodiin niin johan alkoi sujua. Niin makee koira!! Ja kontatit ihan superit! Mä olin ihan fiiliksissa Lunan treenien jälkeen :-)

Ei kommentteja: