keskiviikko 20. elokuuta 2014

Tiistain treenit Pawsin hallilla nuorison kanssa

Kävin tiistaina Daamin ja Lunan kanssa ottamassa pikku treenit Pawsin hallilla. Gimmaa en vielä uskaltanut ottaa mukaan, vaikka ei enää onnukaan (alkoi ontua perjantaina, mutta nyt jo ravaa nätisti).

Hallilla oli rata valmiina, mutta ilman numeroita. Äkkiäkös siitä sai näppärän radan aikaiseksi :-). Ihanaa kun ei tarvitse rehata esteitä, vaan ne on jo valmiiksi radalla!! Yhden hypyn vein sinne lisäksi ja muistin jopa ottaa poiskin (rataa ei siis saa muuttaa). Pussinkin laitoin radalle hetkeksi, että saatiin siitäkin lisää onnistuneita suorituksia ja senkin muistin poistaa. Vähän mulla on hyvä muisti ;-)

Daami pujottelee kyllä älyttömän hyvin. Kesti jälleen aika reilunkin sivuttaisirtoamisen. Miten mä tuonkin sille olen oikein opettanut? Vahingossa vissiin :-D. Muuten me mennään kyllä niin eri rytmissä vielä. Takaakierrot ja kaikki muutkin tökkää kun mä teen ne liian aikaisin ja liian nopeasti Daamin vauhtiin verrattuna. Toivoton tumpelo kyllä olen! Keinu oli hyvä! Kovaa se sinne menee, joten pieni hidastuskäsky on paikallaan, eli aika samalla lailla menee kuin Gimmakin. Puomi ja aa on edelleen vähän niin ja näin. En ole osannut opettaa Daamille(kaan) niitä oikein :-(. Kyllä se menee edelleen alas asti, mutta ei tiedä, mitä siellä pitää tehdä. Tietää kuitenkin kun otetaan pelkkä alastulo. Missä hitossa on mennyt taas pieleen? No, ehkä se tuonkin vielä toistojen kautta tajuaa :-). Kisoihin mennään nyt sunnuntaina kuitenkin ja jos ei ota kontaktia niin kuin haluan niin sitten ei ota. En lähde palauttelemaan kun kerran ei vielä edes tiedä, mitä siellä pitää oikeasti tehdä...

Luna on ihan j ä r k y t t ä v ä n nopea!! Mä en ehdi tekemään sen kanssa yhtään mitään!! Mua oikeasti melkein pelottaa mennä sen kanssa kun menee niin kovaa. Loukkaa pian itsensä. Saatiin onnistuneita pätkiä paljon, mutta koko rata ei kyllä pysy kasassa. En osaa arvoida Lunan vauhtia ja mä olen sille ihan liian hidas :-D. Pujottelusta tuli hyvä pointti esiin, ei kestä samanlaista irrottautumista kepeillä kuin Daami. Kontaktit edelleen ihan superit! Menee lujaa loppuun asti ja jää sinne odottamaan vapautussanaa. Ihana ♥. Keinu näytti olevan myös hyvin hanskassa. Päällejuoksua ei taida osata? Ei kääntynyt vaikka kuinka aikaisin otin ns. päällejuoksukäden ohjaukseen mukaaan. Jotenkin outoa. Hyvin todennäköisesti en vaan tuota osannut tehdä oikein Lunan tapaiselle kiitäjälle :-D

Toivottavasti torstain sade-ennuste ei pidä paikkaansa, vaan päästään kentälle ottamaan vielä ratatreenit :-)

Ei kommentteja: