maanantai 4. marraskuuta 2019

Jannu 10 viikkoa, painoa 3,2 kg

Tänään pikku Jannu täytti jo 10 viikkoa. Kyllä vaan aika menee nopeasti!! Nappasin muutaman kuvankin kymppiviikkoisesta. On kyllä mahdottoman söpö kaveri 😍





Kävin tänään ensimmäistä kertaa Pawsin hallilla vähän puuhailemassa Jannun kanssa. Kerran se on treeneissä ollut mukana moikkaamassa kivoja tätejä ja vähän leikkinyt lelulla siinä odottelutilassa, mutta ei sen kummempaa. Nyt oli kauhea pettymys kun hallilla ei ollutkaan niitä ihania tätejä. Jannu meni ovesta häntä vispaten sisälle ja pisti kunnon vikinätkin päälle ja oli niin kamalan pettynyt kun siellä ei ollutkaan ketään 😂

Otin mukaan kaksi lelua ja aloitin niiden kanssa leikkimisellä. Olisi kyllä tämäkin pitänyt kuvata kun on jotenkin huvittavaa kun Jannu aina niin raivoissaan tappaa lelua. Onneksi otin kaksi lelua mukaan kun eihän tuo meinannutkaan voittamaansa lelua mulle tuoda ja näin sain sen toisella lelulla aina mun luokse leikkimään. Eiköhän Jannukin pian hoksaa, että on kivempi tuoda mulle lelu ja jatkaa repimistä mun kanssa 😊

Otin myös hypyn tarjoamista ja se oli Jannulle vähän outoa vieraassa paikassa ja erilaisilla siivekkeillä. Kivasti homma alkoi kuitenkin sujua 😊


 

Käytiin treenin jälkeen Mustissa ja Mirrissä puntarilla ja painoa pienellä oli nyt 3,2 kg. Ei se kovin paljon ole painoa saanut lisää tässä kahden viikon aikana. Jannun päivän varmaan pelasti tuo M&M vierailu kun siellä vihdoin oli niitä kivoja tätejä, joita sai moikata 😂. Ostin naksuttimenkin kun en mun vanhaa löydä mistään. Katsotaan, jos saisin sen opetetuksi Jannulle. Olen sen kuitenkin lähes kaikille koirilleni opettanut, mutta Heppu on siitä opista jäänyt väliin (ja toki ihan eka koira, Lyyli). Jos innostun tuon opettamaan Jannulle niin ehkäpä sen voisi opettaa Hepullekin 😊

Ei kommentteja: