perjantai 22. tammikuuta 2010

Pimpula Pompula tänään 12 vee

Niin vaan aika kiitää ja Pimu täytti tänään 12 vuotta. Ihan uskomatonta, että se on jo noin vanha! Mun rakas mummeli <3. Voi olla, että mä katson vähän väritettyjen lasien läpi, mutta mun mielestä se ei vanhalta vaikuta vielä lainkaan. Kuulo sillä on kyllä mennyt lähes kokonaan, mutta muuten on ihan pirteä. Sydämen läppävika ei ole edelleenkään pahentunut niin, että tarvitsisi lääkitystä.

Kuulo on sen verran tehnyt tepposia, että se on nyt viime aikoina ollut mulla valjaissa ja flexin päässä ettei jää kelkan alle... Yhtenä päivänä nimittäin tuli epävirallisella kelkkareitillä kelkka meitä vastaan. Näin ja kuulin sen jo hyvissä ajoin ja pyysin koirat reunaan odottamaan. Mimmi ja Gimma tuli heti, mutta Pimu jämähti keskelle kelkkareittiä... Ei tullut vaikka kuinka huidoin (olen jo pidemmän aikaa pyytänyt sitä luo käsimerkillä), vaan seistä jökötti keskellä reittiä. Tässä vaiheessa mulle tuli jo pienen pieni paniikki päälle ja aloin kunnolla huutaa, jos se sitten kuulisi. Luulen, että jotain kuuli, mutta ei tajunnut mitä ja jatkoi seisoskelua. Onneksi kelkka tuli sen verran hitaasti, että ehdin vielä hakea Pimun sen tieltä pois. Tämän episodin jälkeen päätin, että jatkossa noilla kelkan kulkureiteillä Pimu kulkee flexissä ja ainoastaan metsäpoluilla se saa kulkea vapaana. Yllätys on ollut se, että flexin päässä Pimu kävelee paljon reippaammin kuin vapaana ollessaan :-)

Pimu lähti viettämään syntymäpäiviään Harrin kanssa Jalasjärven mummulaan. Siellä sillä on taas kunnon täyshoito tiedossa :-D

Minä yllytyshullu ilmoitin Mimmin ja Gimman Tampereen 7.2. kisoihin...

1 kommentti:

anne kirjoitti...

Onnittelut iki-ihanalle Pimpulalle!