perjantai 30. marraskuuta 2012

Daamin tulehdus ehkä takanpäin ja Gimman kanssa treeneissä

Ei ole uusia kuvia niin ei ole voinut kirjoittaa. No, ei ole vieläkään uusia kuvia (paitsi joitan kännykällä napsittuja), mutta pakko kai jotain on kirjoittaa...

Daamin pissatulehdus tuntui ensin paranevan antibiootilla kunnes alkoi muutaman päivän päästä jälleen pissiä ihan kamalasti. Soitin klinikalle ja hain uudet lääkkeet (Sulfa) maanantaina (19.11.). Maanantain pentu pieni oli kovin väsynyt, nukkui vain. Onneksi sain Halen kiinni ja sain luvan antaa vähän kipulääkettä. Vähän yli puoli tuntia kipulääkkeen jälkeen pentunen heräsi jälleen henkiin ♥. Tätä kirjoittaiessa uusikin kuuri on loppunut ja oikein hyvältä näyttää. Ensi maanantaina mennään ensimmäisille rokotuksille ja viedään samalla kontrollipissanäyte. Toivon todella, että kaikki on kunnossa. Ainakin mun silmään tuon pissiminen on normaalia pentukoiran pissimistä :-)

Daamin kanssa en kyllä vielä ole tehnyt oikein mitään järkevää kun tuo tulehdus on vaivannut mun päätä. Ei se kyllä Daamia ole vaivannut :-D. Jotain pientä kuitenkin on tehty. Ruokakupin voin laskea maahan ja itse suoristautua ja vasta sitten vapauttaa kupille. Jee! Yllättävän nopeasti tuo meni jakeluun, vaikka on ahne tapaus. Ehkä se just tuon ahneuden takia menikin niin nopeasi perille.

Makkaraseuraamista olen ottanut pari kertaa. En kyllä tiedä tajuaako tuo ahne pieni siitä yhtään mitään :-D. Kyllähän se mun makkarakättä seuraa, mutta aika holtittomasti. Häntä heiluu ihan hulluna ja makkarat katoaa suuhun alta aikayksikön :-D. Kunhan tuo tulehdus voitetaan niin sitten mennään näyttämään touhua vähän pätevämmille ihmiselle :-)


Mimmin kanssa käytiin Pawsin kisoissa 25.11.. Tuomarina oli ruotsalainen Veronica Bache. Radat oli kyllä tosi kivoja, vaikka tulostaso (enkä nyt puhu vain meidän tasosta) ei mikään mahtava ollutkaan.

Mimmi teki nollavoiton, hyllyn (kun otin puomin kontaktin uudelleen, rima sitä ennen oli kyllä jo tipahtanut) ja vitonen. Nollarata oli aika jees, vaikka musta tuntuikin, että on kova kiire ja olen väärässä paikassa koko ajan. Hyllystä ei muuta kuin, että tuplanolla meni rimaan ja sen jälkeen Mimmi loikkasi puolmilta. Viimeinen rata oli ihan jees. Kepeille en saanut avokulmasta suoraan vaan kiersi vaikka mistä (ilmeisesti peitin kepit) ja lopulta meni kakkosväliin.

Mimmin nollavoittorata. Ihanaa kun Matin vaimo (unohdin jo nimen, anteeksi) kuvasi tämän radan :-)

Keskiviikkona olin treeneissä Maalahdessa ja Gimma pääsi ensimmäistä kertaa mukaan mammaloman jälkeen. Viimeksi Gimma on mennyt agilitya karsinnoissa. Voi kun mun lapsi oli onnelinen ♥. Ja olin kyllä minäkin!! Minihypyillä mentiin, ainoastaan pituus oli oikean mittainen. Kyllä se osasi kaiken, eikä ollu oppinut tauon jälkeen lukemaan mun huonoa ohjausta mm. sylkkärissä :-D

Mimmi oli myös mukana. Mun piti sen kanssa vaan muistuttaa puomin kontaktista, mutta otin mä sitten muutakin. Aika paljonkin siihen nähden, että ei pitänyt ottaa... Puomiharkka meni mainiosti. Otin jälleen namipalkan käyttöön kun se tuota imee niin paljon paremmin kuin lelu.

Olen ostanut Lidlistä lapsiportteja tuota pentua varten. Ihan älyttömän halpoja verratuna ns. koiraportteihin. Maksoi 22.90€ / kpl ja esim. Mustista ja Mirristä koiraportit maksaa muistaaksenu 80 euroa halvimmillaan.

Älkää katsoko oven karmia ;-)





















































Ei kommentteja: