sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Onnistumisen iloa!

Viime maanantain Koiviksen treeneistä on unohtunut kirjoittaa... Jos koittais jotain muistella ennen kuin on seuraavat treenit.

Pinola, Nennu ja minä oltiin treeneissä. Yllättäen kukaan ei ollut miettinyt mitään treenirataa. Nennu halusi treenata ainoastaan sitä, että siellä radalla voi olla muitakin kuin hän. Mä taas halusin puomitreeniä ja Pinola pahoja keppikulmia. Siitä sitten vääntämään radan tynkää Pinolan opastuksella. Ja ihan kiva siitä tuli :-)

Gimman kanssa otin ensimmäisen kerran rataharjoituksena ja kontaktit kisakontakteina. Vitsit, että ne meni hyvin. Paljon nopeammat kontaktit kuin koskaan aikaisemmin. Keinu oli ainut, joka oli aika hidas, mutta meillä tuolla onkin käytössä aika raskas keinu. Silti se oli huono. Eka puomi ylihyviä, meni hyvin loppuun, vaikka itse jäin jälkeen ja menin tekemään sivussa oleville kepeille pakkovalssia. Lopuksi keinua pallopalkalla ja alkoi jälleen näyttää oikein hyvältä.

Mimmin kanssa myös kisanomaisesti ensin läpi. Kontaktit aika jees, vaikka jäikin vähän liian ylös. Onnistui eka puomi kuitenkin tosi hyvin, vaikka tosiaan siinä piti jäädä jälkeen ja mennä jo sivuun tekemään kepeille pakkovalssia. Hyvä Mimmuli! Muutama tuplanamipalkkapuomia ja näytti siltä, että Mimmi hoksasi jo katsoa eteen eikä mua. Katsotaan oppiiko vanha enää "uusia" temppuja :-D

Gimman kanssa toinen sessio pelkkää kontaktitreeniä samalla kaavalla kuin viimeksikin. Nyt kyllä meni nää treenit niin makeesti, että en tiedä uskallanko ääneen sanoa. Lähetin Gimman puomille ja jäin taakse varmistamaan, että varmasti kiipeää eikä mene putkeen. Kiipesi joo, mutta jestas millä vauhdilla se paineli koko puomin :-O. Jäin itse paikalleni ihmettelemään menoa. Ei juurikaan havaittavaa himmaamista lopussa, vaikka mulla ei ollut liikettä auttamassa. Vitsi, että mä olin liekeissä!!

Daamin kanssa otettiin niistoa, päällejuoksua ja uutena esteenä pussia. Daamin touhuja pitäisi kyllä ottaa videolle kun se on niin hauska tyyppi. En vielä ole vaatinut, että pitäisi paikallaan pysyä treeneissä ja Piia sitä on pitänyt kiinni. Daami teki nätisti, mitä siltä pyydettiin ja juoksi innoissaan Piian luo, että se saa pitää sitä jälleen paikallaan :-D. Pussia tosiaan otettiin ensimmäistä kertaa. Ensin Piia piti Daamista kiinni ja minä namikupin kanssa olin toisessa päässä pitämässä pussia auki ja huhuilemassa. Hyvin meni. Muutaman toiston jälkeen vaihdettiin niin, että Piia laittoi namikupin valmiiksi ja minä lähetin Daamin pussiin. Edelleen onnistui. Lopussa annettiin jo pussikankaan olla alhaalla ja silti pieni sieltä vääntäytyi läpi ♥. Toi pussikangas on aika kamalan raskas enkä uskonut, että voisi edes onnistua heti oikeana pussina.

Ei kommentteja: