torstai 10. heinäkuuta 2014

Karsinnat jäi väliin

Olen vuodesta 2000 lähtien ollut jollain koiralla mukana karsinnoissa. Nytkin olisin päässyt Gimman kanssa, mutta päätin jättää väliin. Karsinnat oli Rovaniemellä ja kun ei ollut mitenkään mahdollista saada töistä vapaaksi perjantaita ja maanantaita niin ei vaan vanha enää jaksa. Mä olen myös kamalan huono nukkumaan hotelleissa yms. vieraissa paikoissa, joten olisi ollut yhtä tuskaa ajella pitkien päivien jälkeen sunnuntaina kotiin. Pluis mun ja Gimman nollaprosentti ei päätä huimaa, just ja just saatiin vaaditut tulokset kasaan. Ja kaiken lisäksi ei mulla ollut edes kyytiseuraa tiedossa, joten olisi väsyneenä pitänyt yksin ajella... Tiedän, että kuulostaa selitykseltä, mutta tottahan nuo kaikki jutut kuitenkin on mun näkökulmasta.

No, näin mentiin tämä vuosi, ei siinä mitään. Harmitti kyllä, ja kovastikin lopulta. Onneksi livestream toimi koko viikonlopun vallan mainiosta niin sai sitä kautta seurata taistoa maajoukkuepaikoista. Sain kuvan jopa telkkariin näkyviin, mikäs sen parempaa :-)

Koirat reagoi kyllä aika kovasti telkkarista kuuluviin ääniin, joten jouduin ne pökkäämään tuohon eteiseen, josta toki oli kulku myös ulos. Mimmi ei oikein osannut sielläkään rauhoittua, mutta oli kuitenkin kovin paljon hiljaisempi siellä kuin olkkarissa.

Niin mahtavat joukkueet saatiin! Ainakin mineissä ja makseissa!  Mun fokus yllättäen oli näissä ja muun ajan sitten touhusin jotain muuta, kuten lenkitin koirat. Hirmu paljon onnea kaikille maajoukkuepaikan lunastaneilla ja tsemppiä itse koitokseen! :-)

Ei kommentteja: