torstai 10. heinäkuuta 2014

Mimmi eläkkeelle agilitysta

Surullinen (ja huonokin) kuva Mimmistä, mutta sopii tähän aika hyvin... Päätin, että Mimmi saa nyt jäädä lopullisesti eläkkeelle. Se on nyt 10v 4kk ja ollut yli puoli vuotta pois agilitysta. Turha lähteä enää mummelin kuntoa kohottamaan muutamaa agilitykisaa varten. Se on myös tyytynyt jo aika hyvin kohtaloonsa kun ei enää pääse treeneihin mukaan. Senkin takia on mun mielestä tyhmää herätellä toiveita treenien jatkosta ja sitten syksyllä taas lopettaa. Syksyllä olin ajatellut joka tapauksessa laittaa Mimmulin eläkkeelle. Me ollaan Mimmin kanssa saavutettu vaikka mitä ja ne säilyy aina muistoissa ♥.
Kiitos Annelle "tästä ei koskaan tule miniä eikä ainakaan agilityvaliota" - sheltistä. Mimmi oli ja on edelleen ihan täydellinen mulle ja koko perheelle! ♥ Agilityn lopetus harmittaa varmasti enemmän mua kuin Mimmiä. Haikea mieli, snif :'(

Tässä meidän huippuhetkiä ♥
Mimmi voitti Suomenmestaruuden v. 2007 Ylöjarvellä. Kurjaa kun videoilla ei kuuluttajien jutustelu kuulu. Onneksi ystävien kiljuminen kuuluu sitäkin selvemmin ♥

Hyppyrata:


Agilityrata:


OCA:n joukkueessa tehtiin ankkurina nolla, jonka seurauksena joukkuehopeaa kolmella nollatuloksella v. 2010

Mimmin rata:


Tosi harmi kun muiden ratoja ei ole laittaa tähän :-(

Maajoukkuekarsintojen voitto v. 2011 Seinäjoella.


Mun ihana Mimmi ♥. Harvinaisen ärsyttävä tapaus kisapaikoilla ja mulla on ollut kovat tottuminen riehuvaan ja kiljuvaan koiraan. Onnistuin sulkemaan mielestä kaikki ärsyttävät piirteet ja pystyin keskittymään vain meidän suoritukseen. Radallakin se oli täyttä tulta ja tappuraa, mutta niin saikin olla :-). Onneksi arjessa Mimmi on äärettömän helppo ja sitähän se elämä suurimmaksi osaksi kuitenkin on, arkea.

1 kommentti:

Sonja ja koirat kirjoitti...

voi ihan tippa tuli linssiin. ja tietty katoin sen töissä just ennen ku lähetään syömään. Virhe. Hyviä eläkepäiviä Mimmille :)