maanantai 29. elokuuta 2016

Lapuan kisat 28.8.2016

Aika lyhyesti tekstiä ja pääasiassa videoiden muodossa jälleen kisaraportti. Tuomarina oli Lapuan kisoissa Eija Berglund.

Daamin eka rata. Pujottelun aloitus ei onnistunut kun minä hätäilin ja lähdin liian aikaisin liikkeelle. Mutta Daami kesti päällejuoksun lopussa, mikä oli ihan huippujuttu!! Harmi vaan kun kehuin liikaa niin jäi odottamaan palkkaa :-D. No, yhden esteen ohitus ja matka jatkui :-). Putken jälkeiseen takaakiertoon en vaan ehtinyt ohjaamaan. Muuten ihan kiva meno Daamilla :-)


Gimman eka rata oli ihan jees. Sama takaakiertokohta meni ihan samalla lailla hyllyksi kuin Daamillakin (paitsi Daami toki hyllytti jo aiemminkin, mutta myös tässä). Ja lopussa minä hyydyin ihan totaalisesti :-D. En oikeasti tiedä, miten tuo meidän hyllykohta olisi pitänyt ohjata kun ei ehdi tarpeeksi pitkälle itse!!


Daami ei toisella radalla osannut pujottelun avokulmaa. Ei tainnut nähdä ensimmäistä sinistä keppiä. Ehkä. Toki minäkin ohjasin huonosti ainakin ensimmäisellä yrityksellä. Haki koko ajan oranssiin aloitusta. Kun suoristin lähetyksen niin sitten osasi mennä oikein. Muuten ihan sujuvaa menoa :). Varsinkin tuosta aloituksesta olen tosi tyytyväinen. Daamilainen ♥


Gimma ei sitten samaa aloitusta osannut kuin Daami :-O. No joo, se varasti ja mä karkasin sen takia näköpiirista ja tuli ehkä tsekkaamaan, missä mä olen. Mutta olisi sen silti pitänyt tuo aa suorittaa. Kepeille meni hyvin, kesti sokkarin ja sitten menikin vähän pelasteluksi. Kuten myös lopussa.



Ei kommentteja: