torstai 19. maaliskuuta 2009

Ärsyttää kun ei pääse treenaamaan

Onpas tosi tylsää kun ei saatu treenivuoroa tälle viikolle ollenkaan. Viimeksi olen ollut agilityharkoissa viime viikon keskiviikkona. Meidän ainokainen virallinen sunnuntain treenivuoro on koko maaliskuuksi varattu kaiken maailman tapahtumiin. Ja viikolla on toko-porukat varanneet ne vuorot, joita me ollaan aiemmin varattu. Ärsyttää!! Sulais nyt pian vaan noi lumet pois niin pääsis ulos treenaamaan.

Kun ei kerran pääse aksaharkkoihin niin ollaan Gimman kanssa otettu viime tokoharkkojen jälkeen lähestulkoon päivittäin seuraamista, ainoastaan tiistai on jäänyt väliin. Olen koittanut pitää pään kylmänä ja olen ottanut ihan vain askeleen mittaisia pätkiä. Jestas, että on vaikea pidätellä itseä tässä kohden. Pari kertaa olen puolivahingossa tehnyt pidempää pätkää, mutta heti tulee sivuttaisetäisyyttä, joten ei auta ottaa kuin askel kerrallaan. Toi yksi askel kuitenkin näyttää jo mun silmään tosi hyvältä. Tiedä sitten miltä ihan oikeesti näyttää. Onneksi Gimmaa ei haittaa askel + palkka systeemi vaan on ihan onnessaan kun sen askeleen jälkeen leikitään :-).

Yhtenä päivänä otin myös liikkeestä seisomisia. Gimma tarjosi koko ajan maahanmenoa, eikä tuo ihme olekaan kun sitä ollaan viime aikoina treenattu aika usein. Kyllä se seisominenkin sieltä löytyi kun vaan heitin namin sille samalla kun annoin käskyn. Nyt tämän treenaaminen on jäänyt kun en ole saanut aikaiseksi pilkkoa nakkeja enkä lelulla viitsi tuota ottaa, ainakaan vielä. Miten niin mä olen saamaton :-P

Tokoharkat olisi tarjolla jälleen perjantaina. Pitää katsoa, jos vaikka jaksais mennä. Siellä on kuitenkin tosi hyvä harjoitella malttia luoksepäästävyystilanteessa ja muutenkin olisi hyvä tuota seuraamista näyttää muille. Katsotaan jaksanko kuitenkaan mennä kun pitää niin kauheella kiireellä mennä kotiin ja pikalenkittää koirat, että ehtii paikalle. Jostain syystä aksaharkkoihin mennessä tuo ei niin kamalasti haittaa, mutta tokoon meno jotenkin tökkii.

Ei kommentteja: