maanantai 23. helmikuuta 2009

Agilitii kera Mimmin ja Gimman

Olin agilityharkoissa Jennin ja Markon kanssa. Koiria oli mukana Hertz, Loox, Stidi, Gimma ja Mimmi. Kuka näistä ei kuulu joukkoon? ;-)

Oli tosi mukavat treenit. Tehtiin yhtä kuviota monella eri tavalla. Oli valssia, päällejuoksua, takaakiertoa, sokkaria, puolivalssia, välistävetoa, käärmekättä, sylkkäriä ja poispäinkäännöstä. Niin ja aika paha avokulma kepeille. Siinähän sitä taas olikin tahkoomista yhdelle kerralle.

Gimma yllätti mut kyllä niin positiivisesti. Ensimmäistä kertaa tehtiin noita ohjauksia rimojen kanssa. Sokkaria ei olla taidettu tehdä vielä koskaan. Gimma meni niin kaheen hienosti! Se on kyllä tosi kivasti alkanut lukita hyppyjä, ei tule enää pois, jos lähden jo ohjaamaan seuraavaa estettä. Oli oikein mukavaa mennä sen kanssa. Taaskaan ei yhtään riman tiputusta eikä alitusta. Pahan avokulmankin haki hienosti kun oli kaari apuna. Kepeiltä poispäinkäännös oli kaikista vaikeinta. Mä heiluttelin käsiäni jälleen kerran tuossa ihan liian korkealla. Tein saman virheen sekä Gimmalla että Mimmillä. Mä en opi tuota varmaan koskaan :-P

Mimmim kanssa menin aina Gimman jälkeen ja sen vauhti yllätti mut aina ensimmäisellä suorituskerralla. Ei oikein saanut Gimman jälkeen Mimmi-moodia päälle ;-). Kyllä ne sitten onnistui kun tajusin, että Mimmi hakee hypyt hienosti mun ollessa kauempanakin. Jestas, että se lukee hyvin rataa. Varsinkin meidän sokkareihin mä olin erityisen tyytyväinen. Sokkarit ei oikein ole mun juttu, mutta silti niitä pitää aina välillä harjoitella. Nyt oikein huomasi, että pystyin tosi aikaisin aloittaa sokkarin teon ja Mimmi silti hyppää edellisen esteen. Aika siisti fiilis.

Mun tyttöset vaan on niin taitavia <3

Ei kommentteja: