keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Kasvihuoneharkat

Harkoissa oli tällä kerralla mukana Eltsu & Sefi, Jenni & Konna, Marko & Hertz ja minä Gimman ja Mimmin kanssa. Meillä oli Jennin suunnittelema mukava pikku pätkä, joka mentiin monella eri tavalla. Oli takaakiertoa, pakkovalssia, normaali valssia, pyöritystä, sylikäännöstä ja putken pimeää kulmaa. Olikohan tuossa kaikki. Toivottavasti.

Gimmalla oli jälleen rimat 50 sentissä. Oli tyttö vissiin vähän sulatellut asioita viime kerrasta kun hyppäsi ihan kauheen hienosti. Ainoa onglma oli takaakierto, siinä tuli mieluummin riman alta. Ongelma korjaantui tuplarimalla, kaikissa muissa oli vain yksi rima. Kutsuhypyssä kesti hyvin etäisyyden oton jopa sivusuunnassa. Niin makee nyt mennä kun tuntuu oikealta agilitylta :-). Kaikki hienoudet onnistui tosi hyvin. Gimma menee silleen hillitysti ja harkiten, vähän niin kuin Loox alkuaikoina kuten Jenni asian ilmaisi. Putken pimeä kulma onnistui kun maltoin viedä tarpeeksi pitkälle enkä olettanut mitään. Lopuksi vielä muutama toisto keppejä. Pari kertaa taaplas lopussa, mutta muuten meni oikein hienosti. Vauhti on hyvä kun lelu odottaa päässä. Pitää jossain vaiheessa se kyllä ottaa pois, mutta en mä millään vielä viitsi. Pienistä kulmista haki pujottelun hyvin, mutta heti kun otin vähän pahemmista niin ei onnistunutkaan. Avokulma näytti paremmalta.

Mimmillä toimii kaikki ohjaukset kyllä niin hienosti kunhan mä vaan ehdin ohjaamaan kunnolla. Meinaa välillä tulla vähän kiire... Ihanaa kun toimii poispäin käännökset, sylkkärit ja leikkaukset. Mä oon noista ihan fiiliksissä aina vaan :-). Putken pimeä kulma ei ole kyllä Mimmillä mikään ongelma, ampuu sinne tosi kaukaa. Siksi mulla varmaan tuossa onkin ongelmia Gimman kanssa kun olen tottunut erilaiseen ohjaukseen. Puomin kontaktia yritin hetsata lelulla, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Mä niin haluaisin itsenäiset kontaktit, mutta mä taidan pian luovuttaa ja tyytyä vedätyskontakteihin. Lopuksi otettiin keppejä yksittäisenä esteenä ja Mimmi meni sinne ihan mistä vaan. Kesti myös sivusuunnassa etäisyyden hienosti. Mimmuli on niin taitava :-)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ok, kyllä Viuhkakin sitten alkaa olla iso koira ja voi hypätä vähän korkeammalta :o)
Varmaan jotenkin alitajuntaisesti siirrän ja siirrän rimojen nostamista kun nuo edelliset saman merkkiset ovat olleet niin hyppyongelmaisia.

Kokeillaan ens viikolla mitä sanoo. Hui!

Kati kirjoitti...

Onnea kokeiluun :-)

Marjo kirjoitti...

On nuo sun koirat kauniita, kaunis kuva. Mimmuli on kyllä supertaitava!

Kati kirjoitti...

Kiitos Marjo :-). Mä tykkään kans ihan jokaisesta mun koirasta, ne on kaikki niin kauniita <3