perjantai 19. marraskuuta 2010

Mimmi pääsi treenaamaan!!

Keskiviikkona se sitten tapahtui, Mimmuli pääsi 2,5 kk:n tauon jälkeen treeneihin! Olin ihan täpinöissäni, vaikka pientä jännitystä tuntuikin olevan ilmassa. Samalla olin pikkuisen peloissani, jos se meneekin heti uudelleen jumiin.

Marko oli suunnitellut päivän treeniradan. Aikaisempi ryhmä oli sitä treenaillut ensin ja minä menin Hennan kanssa jälkimmäiseen ryhmään. Vaikka Marko sanoikin, että rata nyt oli vaan tämmönen helpohko niin kyllä siinä meille treenattavaa löytyi oikein mainiosti.

Mimmi aloitti koska rimat oli valmiiksi jo minikorkeudella. Vähän varovaisesti lähdettiin liikkeelle. Siis minä, ei Mimmi :-D. Jotenkin pelkäsin, että Mimmi menee samantien rikki, jos heti mennään lujaa. Ja vähän pelkäsin myös sitä, että entä jos se ei liikukaan niin kuin ennen vanhaan. Ihan turha pelko. Mimmuli paineli minkä kintuista pääsi ♥. Sen verran jännitin, etten meinannut rataa muistaa. Oli pakko aina välillä palkata kesken rataa kun ei vaan raksuttanut minne pitäisi jatkaa. Mutta kyllä oli kivaa!! Mimmi teki täydelliset puomin kontaktit. Keinu oli hyvä. Kaikki mitä tein onnistui. Tehtiin ainakin saksalainen, viskileikkaus, sokkari, tavallinen leikkaus, leijeröinti, päällejuoksuja. Se osas siis kaiken aina vaan :-). Mulla itsellä oli kyllä pieniä vaikeuksia rytmittämisen kanssa, mutta se ei meidän fiilistä haitannut. Oli vaan niin ihanaa!!

Gimma aloitti vähän rauhallisesti, mutta kyllä se sitä vauhtia sitten sai kun matka jatkui. Yleensä mun mielestä samanlaista vauhdin muutosta ei ole tapahtunut. Tein nyt kyllä siinä mielessä eri lailla kun en ensin leikkinyt lelun kanssa. Yleensä olen tavannut niin tehdä. Ja kun radalla tuli muistikatkos myös Gimman kanssa ja palkkasin siitä niin johan sen jälkeen intoa oli ihan toisella lailla. Ehkä mun kannattaa ensin vähän sitten leikittää, jos se kerran saa tytön heti syttymään. Itse treenit meni Gimmankin kanssa tosi kivasti. Puomi ei vieläkään ole sellainen kuin haluan, mutta on sen verran hyvä, että mulla ei mene enää herneet nenää joka kerta.

Viikonloppuna päästään Mimmin kanssa kisaamaankin :-). Lauantaina starttaan Noormarkussa vain Gimman kanssa ja sit sunnuntaina Liedossa pääsee molemmat baanalle. Niin kivaa!

2 kommenttia:

Tiina G kirjoitti...

Ihanaa fiilistelyä <3

Marjo kirjoitti...

Ihanaa, kun pääsitte Mimmulin kanssa tositoimiin :)Ja onnea mahtavista tuloksista!