tiistai 26. huhtikuuta 2011

Pääsiäiskisat pikaisesti

Tässä hyvin, hyvin pikaiset kisakuulumiset pääsiäisen kisoista.

Perjantaina kisat oli Vöyrillä. Gimma teki kaksi hyvää rataa, joista toinen oli hylly ja toisesta saatiin vitonen. Tietenkin minun mokia molemmat. Ihan ylihyvä fiilis kuitenkin kisojen jälkeen. Nyt tuntuu, että olen aika hyvin oppinut arvioimaan Gimman vauhdin ja oman liikkumisen. Olen myös aika hyvin oppinut irrottamaan, enkä enää juokse joka estettä koiran kanssa. Tosi makee fiilis tuosta, että saa aika kaukaakin ohjata koiraa. Varsinkin kepeillä mä fiilistelen ihan täysillä. Näitä ratoja en jaksanut ladata nettiin.

Sunnuntaina ajeltiin Eltsun kanssa edes takas Turkuun (Lietoon) kisaamaan. Lähdettiin neljältä aamulla ajelemaan kun medien eka startti oli yhdeksältä. Perillä oltiin kahdeksalta, eli ihan liian aikaisin. Toisaalta ihan hyvä, että sai rauhassa kävellä koirien kanssa. Siinä samalla vetreytyi omatkin paikat.

Kolme rataa ja kolme 5-tulosta. Hitsit, että oli taas niin pienestä kaikki kiinni. Mutta edelleen ihan hemmetin hyvä fiilis Gimman menosta :-). Ehkä toi hyvä fiilis on suurimmaksi osaksi siitä, että olen oppinut luottamaan Gimmaan. Ei tarvi pahemmin sen kanssa varmistella, senkun kun vaan paahtaa menemään. Ihana eläin se on ♥. Täältä löytyy nuo kolme rataa peräkkäin.

Ei kommentteja: