keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Treenit ja Ruotsi kutsuu

Käytiin eilen kentällä tekemässä Open Class-rata Hennan ja Susannan kanssa kun he kisaavat sen ensi viikonloppuna agirodussa. Rata oli mun mielestä aika tylsän helppo. Mulla itsellä ainoa ongelmakohta oli kaksi hyppyä ennen aa:ta ja sitä saiki sitten hinkata aika monta kertaa, varsinkin Mimmin kanssa. Sainhan mä sen lopulta onnistumaan, mutta vaadittiin kyllä useampi yritys. Meinas mennä hermo itseeni kun ei vaan osaa...

Gimman kanssa koitin mennä koko radan pariinkin otteeseen. Ei nollalla läpi millään, aina joku kielto jostain. Sitä ei vielä hypyt ime ollenkaan ja mun pitää ihan kamalasti sitä viedä niille. Muuten etenee tosi kivasti jo. Puomi oli jälleen hidas, mutta kontaktin paikka on hyvin hanskassa, hakee sen, vaikka jättäydyn jälkeen. Aa näytti taas ainakin lopussa tosi hyvältä. Menee vauhdilla ja lyö etujalat maahan ja kai se sen nenäkosketuksenkin tekee. Tossa oli tosi hankala katsoa milloin se sen tekee kun meni muutenkin jo niin kamalan matalaksi. Keinua koitettiin erillisenä esteenä. Pidin keinua ylhäällä, kutsuin Gimman sinne ja nyt tällä kertaa päästin keinun tippumaan maahan jostain 10-20 sentin korkeudelta. Ei haitannut menoa ollenkaan. Nyt kun mä vaan maltan, etten ala ahnehtia niin eiköhän toi keinukin saada kuntoon kisaikään mennessä.

Mimmin kanssa otin lopussa pienet keppisulkeiset. Laitoin avokulman taakse putken suun huutamaan noin metrin päähän. Avokulmaa kohden laitoin kaksi hyppyä suorassa linjassa ja vein kepeille niin että hypyt jäi mun oikealle puolelle sekä vasemmalle puolelle. Jestas, että jäi hyvä mieli! Mimmi meni joka kerta kepit eikä meinannutkaan mennä putkeen. Mä olen niiiiiin tyytyväinen tuohon :-)

Tänään aloitetaan Ruotsin kisareissu. Lähden parin tunnin sisään ajamaan Turkuun ja sieltä jatketaan Nooran autolla Ruotsin puolelle. Kisoja on neljänä päivänä aina kaksi kisaa per päivä. Samalla siellä on Ruotsin MM-joukkueen karsintaosakilpailu. Vähän meinaa kyllä jännittää kun en ole vielä koskaan reissanut laivalla koirien kanssa. Kisojen sivut ovat täällä ja ilmeisesti sinne päivitetään tuloksiakin jatkuvasti (vai mitä tarkoittaa kontinuerligt?)

2 kommenttia:

PirkkoR kirjoitti...

Mun ongelma oli puomin alla oleva putki, meni puomille ja monta kertaa! Lopulta onneksi sain onnistumaan:-)

Hyvin teillä alkanut Ruottin keikka - onnittelut!

Eyespy treenit kirjoitti...

Superonnittelut! Kolme nollavoittoa jo nyt Ruotsin turneella ja kisat vasta puolessa välissä. :-D