torstai 23. kesäkuuta 2011

Ihana SM-reissun majapaikka!

Meillä oli aivan ihana mökki SM-reissulla! Eltsu oli onnistunut löytämään netistä Peltolan mökit, joista varasi meille Karhujärvi-nimisen paikan. Aika kaukana kylläkin, mutta matkan ajoi mielellään kun sai omassa rauhassa olla. Oli oma lampi eikä ollenkaan naapureita. Matkaa taisi tuonne olla vähän yli 50 km, mutta kun suurin osa tiestä oli motaria niin mikäs siinä oli ajella. Puolisen tuntia meni matkaan. Niin paljon mieluummin olin tuolla kuin jossain ahtaassa leirintäalueen mökissä. Mä myös nukuin tuolla yllättävän hyvin! Ja tietenkin seurakin oli parasta A-luokkaa ♥. Mukana oli siis mun lisäksi Henna, Susanna ja Eltsu.

Kukaan ei muistanut ottaa oikeata kameraa mukaan, joten tässä muutama huonolaatuinen, mun kännykällä otettu kuva. Kun muut oli päikkäreillä niin minä leikin valokuvaajaa :-D

Vastaranta




Päärakennus, jossa tupakeittiö ja parvi sekä puusauna. Minä nukuin tupakeittiössä ja Eltsu parvella.



Aitta kuvassa taka-alalla. Henna ja Susanna nukkui siellä.


Näkymä lammen reunalta mökille päin. Ei näy naapureita :-)


Laiturilta ei saanut sukeltaa, jonka Gimmakin hyvin ymmärsi :-D


Tulisiko joku heittämään mulle jotain, että voin mennä uimaan, pliiiiis!!


Oli kyllä niin ihana paikka, että jos joskus on kulkua tuonne päin niin täytyy pitää tämä mielessä. Eikä ollut edes kallis! 200 euroa koko viikonloppu eli 50 egee per nuppi.

Ei kommentteja: