keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Jäävät menee sekaisin aina vaan!

Gimman kanssa jälleen pihatokot. 1,5 viikkoa aikaa kokeeseen.

Paikallamakuu piilossa vähän yli kolme minuuttia. Hyvin makasi ja malttoi pysyä paikallaan kun jäin odottamaan oletetun tuomarin käskyä siirtyä koiran viereen. Itse olen aika tiiviin puskan takana piilossa, josta näen makaako Gimma vai ei. Voi olla, että sekin näkee mut. En tiedä. Hyvin kuitenkin näkyi kuinka se reagoi kun Mimmi haukkui sisällä ja silti pysyi paikallaan. Aika varma mieli tämän suhteen.

Nouto. Yritin saada tuomaan kapulan mun viereen. Nyt mun hae-käsky sai sen jostain syystä pysähtymään ja tiputtamaan kapulan. Lopulta sain sen tuomaan sivulle. Matka siis ihan vaan jotain metrin, korkeintaan kaksi. Malttaa tosi hyvin odottaa irti-käskyä. Sain koskea kapulaan molemmilla käsillä ja vähän liikutellakin. Saa nähdä kuinka tämän liikkeen kanssa käy.

Hyppy. Otin heti kokonaisena liikkeenä ja meni aivan hirmu hyvin. Vähän istui vinoon hypyn taakse, mutta hyppäsi kuitenkin hyvin myös takaisin päin. Toinen toisto pelkästään hyppäämistä mun luo vähän vielä sivummalta kuin se itse meni. Hyvin hyppäsi. Tästä liikkeestä hyvä mieli :-)

Seuraamista ja käännöksiä. Nyt sain pari hyvän oloista käännöstä vasemmalle. En tietenkään tiedä, miltä ne oikeasti näytti, mutta se mitä itse näin, näytti hyvältä. Oikealle kääntyy mun mielestä hyvin koko ajan. Itse seuraaminen oli kans tosi hyvän oloista.

Jäävät. Jostain syystä tässä seuraaminen aivan luokatonta, otti väljyyttä ja vähän edisti. Annoin käskyn vasta kun seurasi hyvin. Meni sentäs maahan heti ekalla käskyllä. Kesti taakse siirtymisen hyvin. Tää liike on sinänsä kunnossa, kunhan ei sekoita seiso- ja maahan-käskyjä. Otin myös seisomista ja siinä tarjosi nyt maahan menoa. Miksi hemmetissä tämän pitää olla näin kamalan vaikeeta?! Pakko oli vielä ottaa noita peruuttamalla (Gimma tulee siis mua kohden ja mä peruutan) ja annoin randomina maahan- ja seiso-käskyjä. Meni joka kerta oikein. Epätoivo iskee näiden kanssa!

Ei kommentteja: